keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Koeviikko häämöttää

..ja koeaikataulu on aika tiukka, mutta suo minulle myös hieman lisää aikaa bloggailuun! ;) Minulta on jo toivottu päivä kuvin- postausta ja toteutan sen parin viikon sisässä. Jos joku sattuu näitä rivejä lukaisemaan voisi kertoa, tekisinkö sen perjantaista vai maanantaista. Maanantaina on vähemmän kuvattavaa ja enemmän kerrottavaa. Perjantaina yleensä tapahtuu enemmän... ;)

Tässä jaksossa mulla on ruotsin, uskonnon, biologian, matikan, äidinkielen ja ranskan kokeet. Kielet on mulla aika vahvoilla, ainoastaan sanoja ja kielioppia tarttis ruotsista ja ranskasta jaksaa kerrata. Matenatiikassa olen yleisesti ottaen huono, joten kertailen sitäkin tässä vielä ennen ensi viikkoa. Biologian ja uskonnon kokeiden uskoisin menevän melko ok. Tässä jaksossa mun tavoitteena oli vain pysyä hengissä, joten...

Meen huomenna myös kampaajalle heti kokeen jälkeen! Laitan sitten kuvaa mun uudesta leikkauksesta. Värjätä en viitsi, koska mun hiukset kuolee kohta...

Mutta nyt pitää palata takaisin tunnille. Kuullaan taas =)

1 kommentti:

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)