maanantai 14. marraskuuta 2011

Nappuloita, nappuloita

Olen hirmu pettynyt siihen että mun kynnet & hiukset ei kasva kunnolla, toisaalta aiheutan myös itse aikapaljon tuhoa sekäettä, hiuksille että kynsille. Niimpä googlailin hieman juttuja ja löysin juttua biotiinista. Ja kävin tänään ostamassa purkillisen! Otan tänään kaksi tablettia, ja huomenna aloitan rytmillä 1 aamulla, 1 iltapäivällä ja 1 illalla. Lisäksi syön B-vitamiinia. Ajattelin tänne blogiin laittaa aina silloin tällöin tai suht säännöllisesti kuvia kynsistäni, mikäli jotain alkaa tapahtua... I hope so! Lisäksihän siis biotiinin pitäisi parantaa hiusten laatua. Kokeillaan, kokeillaan. Nyt tarvitaan vain rutkasti kärsivällisyyttä & halua myös hoitaa käsiä muutenkin (kuoria, rasvata....) enemmän.
Eli mä syön nyt Piimax-nimisiä tabletteja 3x/pv!

Eli lähtötilanne ja pilleripurkki tässä :

Ja nämä ostin siis apteekista, ei ollut kauhean kallis: ~8e/120 tablettia.


2 kommenttia:

  1. Itsekin olen nyt reilu puoli vuotta napsinut tuota Piimax c+biotiiniä, suosittelen että osta jatkossa vaikka anttilasta tms marketista, saat n. 6-7€/300tablettia.

    Itse olen todennut että hiukset kasvaa ja tuuhentuu tavallista enemmän. Toimii siispä minulla :-) Kynnetkin vahvistuneet huomattavasti, nykyään vaatii paljon että saan kynnen rikki lohkeamalla.

    VastaaPoista
  2. Katariina, ihanaa, kiitos kommentistasi! Joo, hain nämä nyt testiksi tuosta apteekista, mutta etsin näitten loputtua sitten muista kaupoista. Mukavaa kuulla että jollekin myös tehoaa. Odotan jännityksellä miten omalla kohdalla käy :)

    VastaaPoista

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)