perjantai 13. huhtikuuta 2012

I'm still breathing

Vielä postaillaan isohkon masun takaa...
Selvisin hengissä salilta Sannin kanssa! Jokseenkin olo voi huomenna olla ihan toinen mutta ainakin tässä vaiheessa feeels good, lihaksia polttaa! Täytyy tosin myöntää yksi asia. Mä LÖYSÄILEN koulun liikuntatunneilla ihan törkeesti... hävetä saisin kun ilmasta ohjattua liikuntaa ja seurakin ihan kivaa. Mutta vitsit mitä kaikkea, perun kaikki ylä- ja ala-asteaikaiset vihapuheeni liikunnasta!!
Ja sitten lisäys ihan jokaisen treenikassiin - ottakaa se ystävä mukaan! Meillä oli Sannin kanssa tosi hauskaa kun laitettiin musa soimaan ja yritettiin yhden kappaleen ajan jaksaa puuskuttaa crosstrainerilla menemään, voi veljet oli tosi toivoton meno - VIELÄ TÄNÄÄN!!! Mutta hei, I like to move it move it, kingi meno jatkuu taas ensi perjantaina kuten myös bodyn hedkudus ;) Ja hei ennenku tulee isoa kritiikkiä niin lisätäkseni: olen osittaisessa karkkilakossa (mun hermoille EI käy, että täys stoppi, eikä sitä oo kukaan täysijärkinen muutenkaan koskaan ainakaan mulle suositellut - muutenhan mä "ratkeaisin" joka päivä syömään jotakin "kiellettyä".) Naposteluun syyllistyneenä paljastan mun salaisen aseen: PURKKA. Kun tekee mieli pureskella, niin muumipurkka pelastaa todellakin! Lisäksi painotan että mä TIEDÄN että pitää syödä ja jäkä jäkä jäkä. Joo. Mä syön. KOTONA. Perheeni kanssa. Mikäli olen hereillä ja sillä tuulella. Opin yhdessä vaiheessa siihen että en vaan yksinkertaisesti seurannutkaan kavereita ruokalaan ja nyt en sitten edes vaivaudu yrittämään kun ei mun tarvi - ei mulla oo enää nälkä siihen aikaan. :'D Mä päädyin nyt muuten ystävät rakkaat sellaiseen juttuun, että koska siis mulla on tässä nyt edessä vielä kuuden perjantain ja viikon kuntoilumania, JULKAISEN tulokset perjantaina 25.5. tai sen jälkeen! Ja mikäli tulokset ovat sen arvoiset että kehtaan - niin ehkä paljastan mistä painosta lähdin liikkeelle ja mihin päädyin. :) Kaikenkaikkiaan haluan pienemmän naaman, sileämmän selän, kapeammat reidet ja astetta pienemmän masun! Ja nyt on sellanen tahti päällä että voisin vaikka onnistua. 

Tässä sitten pari kuvaa. Torstaisin mulla on liikuntaa ekalla tunnilla ja heti perään parin tunnin kestoinen hyppytunti. Eli mulla oli aikaa pynttäytyä huvikseen. Kokeilin sitten ylempäbä olevaa yhdistelmää eli tuo GinaTricotin pitsipaita jonka alla ikuisuuksia vanha harmaa toppi ja farkut med iso vyö paidan päällä eikä alla niinku mulla yleensä. Alla sitten lähi...kuva naamasta ja kokeilin niitä uusia meikkejä! Mutta ajattelin myöhemmin ottaa vaihe vaiheelta kuvan miten mä meikkailen ja sitä rataa... 

Huhhu, kuin ihmeen kaupalla ollaan päästy jo kohta viikko "henkistä orpoutta" eteenpäin. Vaikeita hetkiä on todellakin ollu ja tulee vielä vamasti olemaan... Mutta kun muistutan itseäni kokoajan a) siitä, että oon keskellä isoa muutosta kun päätin nyt tosissani kohottaa kuntoa ja muutenkin muuttaa järkkyjä tapojani b) ei toukokuuhun oikeasti ole pitkä aika, niin jaksan aina. Ja menen iloisena nukkumaan tietoisena siitä että taas on yksi päivä vähemmän odotettavaa. :)

Huomenna on edessä kotoilua, siivousta, kokkailua med min mamma! Sunnuntaina on pikkujätkän ristiäiset, odotan innolla mun murujen tärkeätä päivää :) Sara 3v on mun henki ja elämä, oikeesti. Se pieni tyttö jaksaa muistuttaa mua mun olemassaolosta.
  "Tätih. Minä olen sinun ystäväsi. Minä rakastan sinua."
Ja täti rakastaa kans hurjasti kaikkia jotka kommentoi, lukee ja sitä rataa 
ja sitä Arttuakin siellä jossain :)

4 kommenttia:

  1. Kiitos paljon :) Monia vuosia tän asian kanssa taistelleena sen aika on nyt tai ei koskaan.

    VastaaPoista
  2. kerro sitte vinkit, miten onnistuit projektissas ;) sähän meinaan onnistut ! paljon tsemppiii! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos :) Sen näkee sitte onnistunko, ei kuitenkaan turhia paineita :)

      Poista

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)