keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Circus was back in town

Hejsan alla! Tänään vierailtiin Sannin (klikkaa t ä s t ä) kanssa Sirkus Florentinon näytöksessä täällä meidän urheilukeskuksen pihas ja kivaa oli, ihan sukat pyöri jalassa ;)

Aamulla mulla olikin urheilukeskuksessa liikuntatunti ja voi sitä riemua kun näki nelijalkaisia heti aamusta, melkeen ois tehny mieli mennä leikkimään isomman kanssa hevoskuiskaajaa tunnin ajaksi (kuvassa oleva heppa on kyllä kenelle tahansa 16-vuotiaalle liian iso ratsuksi)... Mutta tyydyin yhteen friseegolf-reikään ja tenniksen peluuseen...


Sirkusteltta jee!






Tässä tämä isompi ilmestys :)


Mä ja Sanni väliajalla. PPS. Sannilla bad hair day, oikeesti sen hiukset on tosi nätit!


Onnistuin nappaamaan tälläisen söötin kuvan väliajalla, Florentinolla oli mukanaan lohikäärmekaruselli :)



Tän miehen taiturointia katsellessa ainakin mulla oli kusi todella lahjakkaasti sukassa. Jännitti ja pelotti, jännitti vähän lisää. Loppuviimeksi hänellä oli NELJÄ noita systeemeitä joiden päällä se seiso... 

Ja sitte piti vähän tuulettua ja ajella, ihanaa kun on paremmat kelit jo :) 

Nyt istuskelen kynttilöiden ja tietokoneen valossa ja nukkuakin pitäisi jo. Huomenna mennään katsomaan musikaalia ja illalla menen vahtimaan Saraa.
Ensi viikolla alkaakin koeviikko ja mulla on kokeet vain torstaina ja perjantaina. Koska viikon 21 liikunnat suoritettiin itsenäisenä, mulla alkaa maanantaina koulu klo 10 ja tiistaina klo 11:15. Ja tämähän antaa aivan virheellisen kuvan lukiolaisen arjesta - se nyt vaan on tämä kevätlukukausi ja sillein ;) 
Mun pitäisi esitellä mun uudet Oriflamen meikit teille, jahka kerkeän! Ennen ensi viikon lauantaita (kulta tulee viimein kotiin) pitää tehdä suursiivous, ehkä keksin postattavaa siitäkin!

Mua kyllä toisaalta rupeaa jo ärsyttämään että vaikka täällä porukkaa käy laskureiden mukaan niin silti kukaan ei vaivaudu kirjoittamaan kommenttia vaikka mun mielestä se ei edes ole vaikeaa?  Siksipä luon heti tämän julkaistuani jompaankumaan reunaan, oikealle tai vasemmalle gallupin.

VASTATKAA siihen, hyvä ihme sentään!

1 kommentti:

  1. Hymy perseessä tos kuvas, ainakin mun osalt! :D Seriously, kauhee ilme!

    VastaaPoista

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)