maanantai 21. toukokuuta 2012

Sunny sunday pictures + Shopaholic dreams @GinaTricot

Eli sunnuntai vierähti taas yllättäen Saran kanssa.

Huomatkaa kampaus jonka täti teki <3






Sara oppi sekä käynnistämään että vääntämään kaasua mun skootterista. Lienee pian paras laittaa avaimet parempaan talteen ja mopo liekaan Saijankin pihas?? :')

BAD HAIR DAY, mutta kattokaa kuinka lapsella on silti kivaa ;)



Illalla mä sitten kokeilin kaikennäköistä. Joo, ei lisättävää


Siivottiin Marleenan kanssa toi "ikkunan puoli" mun huoneesta. Nyt on kuulkaa mopattu ja imuroitu niin että talo tärisi !

Kiitos Marleenalle avusta <3


Ja sitten mä vähän askartelin tohon kaapin reunukseen tälläisen naulakon minulle ja murulle ja meidän avaimille :)

for Thursday



Mä oon nyt sitä mieltä että joku uusi kesäpaita on saatava vaikka niitä tuolla varmana on sata ja yllättäen meni taas GinaTricotiksi koko homma.  Mallu tosin kuulemma haluaa ostaa tän Bonnie topin joten se hänelle suotakoon, ei mun ihan välttämättä tarvi samanlaista paitaa hankkia... Ellei se sit kaupassa oo niiiiiiiiin ihana... Joo okei, ehkä mun vartalolle toi laatikkomalli ei oikein sovi, tai sit samantien vois vaan vetää pahvilaatikon pään yli....



Tätä bandeauta mietin tuolla alempana näkyvän Samara singletin kaveriksi. En kehtais pelkästään ton kanssa lähteä ovesta ulos metriäkään, mutta toi Samara jotenkin pelastais tilanteen... Ja näistä tulis ihan hyvän hintanen kombinaatio näin muutenkin? Eli tää on ehkä nyt isoin suosikki tällä listalla. 


Sitten kukkakuosia oon miettinyt jo pitkään. 
Arttu raasu luuli tätä Fridali topia  laukuksi :')
Eikä tämäkään kyllä mun päällä ihan yksinään mene, pakko ois olla alla joku vaikka olkaimeton toppi ja sitte jotain ettei kädet näy (mä vihaan mun alleja, mutta kukapa ei vihaisi?) Joten ehkäpä pukeudun torstaina varmuuden vuoksi niin ett ä mulla on   olkaimeton toppi menossa mukana niin ei sitten tartte kantaa koko Myllyn Ginaa sovituskoppiin... 


Tässä toinen vaihtoehto siitä kukkakuosista. Se vaan että oon NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIN kehno kyllä oikeasti pitämään mitään olkaimetonta koska skitsoon pullakäsistä. Mutta oikeanlaisen neuleen kanssa varmasti nappisuoritus. Valinta tulee olemaan näiden kahden välillä vaikea - toivottavasti jommastakummasta XXXXXXXL-kokoiset on loppuneet niin on pakko turvautua väkisin jompaankumpaan... ;)


Tässä vielä tuo Samara top ja idea tuli varmaan esille?

Tiedättehän te sen olon kun on vain-pakko-saada-jotain-uutta? Mulla varsinkin nyt kun lauantaina on suuri päivä. Mulle varmaan tärkeämpi kuin omat synttärit! Koska liikuntaprojekti meni ihan p*rseelleen (näytän lumimieheltä) niin kai sitä sitten on pakko edes yrittää näyttää kivalta vaikka.. nojoo. Kuitenkin. 

Kello on nyt 7:12 aamutuimaan ja miksi ihmeessä minä olen hereillä (ollut jo klo 5:55)? No special thanks to allergia, ei paljon tarvi nukkua kun makuuasennossa on erittäin hyvin vaikea hengittää. Onneks tätä pahinta ei ainakaan toivottavasti kestä enää kauaa... 

Tää viikko on varmaan tän kevään parhaimpia, ja on tulossa tosi kivoja juttuja, Rennosti saa ottaa ja pitääkin mun mielestä tällä viikolla. 

Maanantai
Tänään en tee koulun lisäksi muuta kummoista, kuin siivoilen huonetta lauantaita silmällä pitäen, Ajattelin myös käydä läpi vaatteita, ihan vaan jos jotain kirpparikuntoista löytyisi. Myös jotain tavaraa vois sinne viedä. Kirppari Eilinen sijaitsee n. 10 metrin päässä...? Koulussa on historiaa ja äidinkieltä. 
Tiistai
Toivon mukaan siskoni kerkiää tekemään minulle ne rakennekynnet. Koulussa matematiikkaa, englantia ja musiikkia, viimeinen oikea koulupäivä.
Keskiviikko
Vapaapäivä koulusta, sillä koeviikko alkaa. Niin ja koska minulla ei ole koetta. Aamupäivällä kampaajan penkkiin, varattuna olisi kulmakarvojen värjäys ja muotoilu, hiusten värjäys sekä leikkuu. Nuorisoparlamentti kokoontuu juonimaan syksyn yhdelle tärkeälle päivälle sitäkin tärkeämpää sisältöä.
Torstai
Maali häämöttää ja on aika aloittaa "sinkku"elämän hyvästely, eli tyttöjen kans skoottereilla kohti Myllyä ja toivottavasti unelmien kesäpaitaa. Ai niin, aamulla on äidinkielen koe. 
Perjantai
Englannin koe. Sannin luokse katsomaan elokuvia. Salille, uimaan. Sounds like a plan!
Mutta mikään ei voita
Lauantai ta
Jolloin isäni kanssa lähdemme seikkailemaan Helsinki-Vantaan lentokentälle ! Olen varmasti joka päivä toitottanut Artulle puhelimessa jotain aiheesta "kun tulet kotiin", ihan varmasti kyllästymiseen asti, mutta se on ollu mulle tosi tärkeää! Ja voi sitä ilon määrää, en edes edelleenkään osaa sanoa siitä yhtään mitään.
Sunnuntaina sitten nokka kohti Pohjanmaata ja myös pikkuisen Idaa, sekä anoppikokelasta :) <3
Tästä se lähtee, siirtyminen kohti kesää - fiilikset on ainakin nyt jo kohdillaan !!! :)

Pistäkääs anonyymit rastia ruutuun tuolla oikealla sivupalkissa ja jos löytyy joku turjake jolla on google-tili, vähän äkkiä lukijaksi, pari napin painallusta riittää!
Laittakaa kommenttia näistä viimeaikaisista aiheista, teenkö jotain väärin, voisinko tehdä jotain toisin? On tosi tärkeää että te kaikki kommentoitte. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)