keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Loman startti

Tosiaan tänään käytiin Louhisaaren kartanolinnassa eli Mannerheimin syntymäkodissa (ja muun muassa hänen leikkimökissään!). Oli siistiä, en tiedä muista (enkä edes Artusta) mutta mä oon aika intopiukas tälläsis paikois, hullunkiilto silmis aina kun puhutaan ajoista keskiajasta eteenpäin. Nykyaika on aivan liian tylsää, ois ihanaa päästä tutustumaan esim. siihen Turkuun mikä nyt on raunioina Aboa Vetuksessa - mun suku on 1600-luvulla asunut siellä! Woooou...

Eniveis:
Pohjanmaa





Juustiksen jätski mitä en olis kyllä maistanu ellei Ida ois kertonu siitä. <3

Harmittaa ettei mun rakkaasta Idustani nyt tähän tullu yhtään kuvaa, kun laatu on asdfghdssf, mutta korostan nyt ja tässä että lauantai-ilta oli jotain hauskinta kunhan päästiin liikenteeseen !!! :) Vihdoinkin pääsin JUUSTOPORTILLE johon oon halunnut siitä asti kun ymmärsin ja tajusin että se on Jalasjärvellä, eli ihan lähihoodeilla ja tarina on tälläinen: kun oon ollut pienempi, ollaan perheen kanssa käyty kesäisin Vaasan Tropiclandiassa, ja silloin tällöin pysähdytty Juustoportilla kahvilla. Ja tämä lypsettävä lehmä liittyy näihin kertoihin, niin että muistellessa niitä kesiä meinaa tippa tulla linssiin ja nyt Ida vei mut Artun kanssa sinne ! En olis voinu toivoa parempia ihmisiä mun seuraksi sinne silloin - mun uudet perheenjäsenet on yhtä tärkeitä siihen <3




Ihana ilta, kiitos rakkaat !


Takas toiseen kotiin


Joku oli iloinen siitä että me tultiin tänne etelään, tässä siitä todiste. SARA <3


Tiistaina Artulla oli pääsykokeet ja niiden jälkeen käytiin Turun linnassa. Pihalla kukki tälläinen kaunis puu, anteeksi biologianopettajille, mutten muista/tiedä nimeä ollenkaan. + Tuhlasin kivasti rahaa kaupungissa kun mulla oli yli 3 tuntia omaa aikaa... o ouuu... tästä juttua lähempänä viikonloppua,

sillä

Perjantaina suuntana Muumimaailma Saran, Leevin, Artun, Saijan ja äidin kanssa ja lauantaina siintää Linnanmäen reissu Artun, Idan ja Saken kanssa. Huomenna hakemaan rannekkeita ja mulle Sea Lifen lippu myös <3

3 kommenttia:

  1. Eiks muumimaailma aukee vast 9.6 eiks se oo lauantai eikä perjantai ?

    Enhän mä tälläsiä oikeesti tietäis, mut satuin vaa just kattomaan muumimaailman sivuilta sen ja lähinnä siks vaan kysyn että ootko kirjottanu väärin vai ootteko menossa oikeesti perjantaina, ettei joutuis pettymään ku ei ookkaan avoinna, ellen oo väärin käsittäny. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet aivan oikeassa - mutta se on jokin kutsuvierastapahtuma ClubOnelta. :)

      Poista
    2. No kyllä sun sitten kelpaa ! Itse en taida sitten jäsen tossa clubissa olla, kun en tollasesta tienny ! :D

      Poista

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)