tiistai 26. kesäkuuta 2012

Desperate about SHO€S

Huomatkaa uudet lakat ;)

Auringonsäteet herätti, <3. Nyt sataa jo vettä, mutta ainakin herätys oli mukava. Eilen illalla tuli heitettyä väriainetta päähän, joten tältä näyttää nyt. Ja joo tiesin ottavani riskin kun ruskean päälle laitoin suoraan vaaleata väriä. Mun hiukset on aina yksi riskinottokohde... :P
Tänään ihanaakin ihanampi Leevi tulee meille muutamiksi tunneiksi hoitoon <3, ja jännitän, tuleeko tänään puhelua joka velvoittaa minut Maskuun... 
Tänään ollaan rauhassa kotimaisemissa ja mikäli lähtö tulee niin sitten hakemaan skootteria Maskusta. 
Huomenna äidin kanssa asioille, ennen kuin juna lähtee klo 16:05 kohti Pohjanmaata <3
Mä sorruin taas unelmiin ja haaveisiin vaikka juuri sain noi sandaalit...
Mutta mun on pakko jollain keinolla saada huomenna myös nämä:
PAKKOPAKKOPAKKOPAKKO!!! Nää oli Click Shoesissa n. 35€ ja mun sydän särkyy jos nää jää sinne...
Nää on siis Vagabondin Cubbiat. Tahtootahtootahtoo... 

-------ILLALLA------
Tulin kotiin Sannin luota ja selasin kaikki mun lemppariblogit läpi :) 

Ylläripylläri, soittoa ei edelleenkään tullut. Mutta ihanuus Leevi tuli isosiskoineen <3 Täti sai tänään kiskaista tunnin päikkärit pikkumiehen kanssa :)
Illalla suunta oli Sannin huusholli med Mika. Katseltiin Leijonakuningas 1/2 ja juteltiin kaikennäköistä :)
Mä suuresti toivon huomenna saavani nuo kengät. Oon ajatellu vaan niitä koko illan! Onneksi Sanni lainasi mulle Pirates of the Caribbean - On stranger tides, jotain muuta ajateltavaa... :P Nyt myös tulenpalava pakkaaminen käynnissä, koska huomenna takaisin Arttu muruni luo <3 :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)