maanantai 3. syyskuuta 2012

Everyday I'm traveling



Holaaa ! Mulla on ollut mukavaa viimeisen viikon, paljon on taas tullu tehtyä :) Torstaina tehtiin opintoretki Turkuun ja tutkittiin millasta oli keskiajan koululaisella. Ei kovin kivaa, ainakaan jos nykyaikalainen vertaa siihen !! Käytiin tietysti Sofian kanssa koko rumban jälkeen kahvittelemas Cafe Brahessa, om nom nom ku oli hyvää! Näin myös mun tätiä ja ette tiedäkkään millasta hauskaa mulla on syksyllä ja keväällä luvassa. :) 
Perjantaina rakas sisareni ajoi mut junalle ja suunta oli murun luo ! :) Päiviteltiin vähän kuulumisia ja oloja ja sitten vietettiin mukava viikonloppu jälleen. 

Tässäkin postauksessa on vain puhelimella napattuja kuvia, koska mun blogger sanoo että mulla ei ole enää tilaa ladata bloggeriin ja mulla picasa on hirmu hidas, niin koitan keksiä tavan jolla saisin digikamerastakin kuvat hitusen helpommalla blogin puolelle. JOKSEENKIN, oon ihan koukussa Twitteriin ja Instagramiin nyt kun mulla kulkee netti mukana kaikkialle, joten jos lukijoilla riittää jaksamusta, kelpaavatko tämän postauksen kaltaiset kuvat jatkossa?


Bussi jolla matkustimme Turkuun torstaina, oli 40 vuotta vanha, tunnelmallinen ja mukava!


Ja tää kuva on historian tunnilta. Piti leikkiä Münchenin kokousta, mä olin Neuvostoliitto, enkä saanut ääneen puhua. Ohjeissa luki, että lähetä lappuja. Saksan piti olla ehdottoman perseestä.


Tampereella kuvatut junan kiskot. Mun mielestä mun hienoin raidekuva :)

Aloitin uuden harrastuksen - auton tuunauksen, ostamalla Wunderbaumin tämänhetkiseen menopeliin ;)

Ja sitten kokeilin jotain ihan ihan uutta, nimittäin KIINALAISTA ruokaa! Valkkasin annokseksi friteeratut possunpalaset ja oli pojat pahaa. En ainakaan toistamiseen maista friteerattuna, mun mielestä ne oli vaan lihaköntsiä rasvakuoren alla, ei hyvää! Osaisko joku suositella mulle jotaki annosta, koska Arttu tykkäs omasta ruuastaan ja uhkas että mennään tuonne toistekin? Muuten tuo ravintola oli oikein mukava, tykkäsin tunnelmasta ja palvelu oli ystävällistä. :)



Ja annos oli todella hieno. Riisi maistui hyvältä! 


Mutta mä en suostunut lähtemään ilman jälkiruokaa, koska pääruoka ei ollut mun mielestä niin hyvää. Sain jäkkäriksi ruusut ;) Eli siis jätskipalloista oli tehty ruusun näköisiä jos kuvasta ei tunnista. Sitten oli suklaakastiketta ja strösseleitä. Yummyy :) 


Taiteilua illalla elokuvaa katsoessa



Ja parit pärstät sitte lopuksi :) Mitä tykkäätte?

Ok raiskaan näitä kuvia ehkä vähän liikaa? Olisi kiva kuulla mielipiteitä!!

Huomenna olen menossa luontaishoitolaan, siitä voisin tehdä juttua, ja muutenkin koko viikosta, taas on mukavaa ohjelmaa - JA JUNAILUA - tiedossa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)