tiistai 11. syyskuuta 2012

LIFE

Heii rakkaat 11 + anonyymit lukijani,
tänään päätin jaksaa olla teille mieliksi ja postata taas koneelta käsin. Kuinka moni on huomannut että oon nykyään über aktiivi Twitterissä ja Instagramissa?
Kuvia taas randomissa järjestyksessä, koittakaa kestää. Voisin vaikka aluksi kertoa kuulumisia.
Oon matkannut urheasti joka viikonloppu Kurikkaan ja takaisin. Ei inttileskenä olo ainakaan mun mielestä ole hirveetä, nyt kun puhelinkin kerkeää melkein joka ilta soida. Mua ja Arttua on ehkä entisestään lähentänyt viikonloppuisin se, ettei viikolla kerkeä kaikkia asioita jakamaan ja perjantaisin voikin nukkumaanmeno vierähtää pitkiäkin toveja vain jutellen, kun joskus on neljän päivän asiat kummallakin kerrottavana. Aina ei tosin tahdo muistaa että myös ne inttijutut tulisi jaksaa kuunnella alusta loppuun... :P Mutta eiköhän tämä ole yleinen ongelma, tytöt?
Ennen inttiä olin suurinpiirtein hysteerisen itkuinen kotiintuloiltoina, mutta sekin on loppunut lähes kokonaan. Kyllä bussille lähtiessä sunnuntaisin vierähtää kyynel poskelle, mutta kun pyrstön on linkkaan saanut, musiikit korville ja tekstaria kavereille, niin yhtäkkiä muistaa kovin monta asiaa - huomenna on maanantai, essee on kirjoittamatta, x iltana piti tehdä sitä, tätä ja tuota, ja oho, taas on perjantai! 
Koulun kanssa mulla on ollut ihan jeesiä, ja olen saanut monta luottamustehtävää, joista jokaisesta olen hirmu ylpeä ja jaksan stressata loputtomiin niiden kanssa! Olen musikaalin vastuuhenkilö, luokkamme luottamusoppilas ja näin ollen hallituksen jäsen. Lisäksi sain tehtäväkseni järjestää Kulttuuriristeilyn kakkosvuoden opiskelijoille, kiitos tästäkin manttelista, parhaani teen. :) Nuorisoparlamentin kokoukset starttaavat ensi maanantaina ja keskiviikkona kasvatus- ja sivistyslautakunta kokoontuu ensimmäisen kerran. NuPalla on sinne istumaoikeus ja sitäkin penkkiä täytän minä.
Eikä siinä vielä kaikki! Keskiviikkona on VAALIT. Meinaan oppilaskunnan hallituksen puheenjohtajan vaalit, joissa minä olen ehdokkaana! Olen hirveän innoissani ja toivon saavani vielä tämän luottamustehtävän :) Mulla on kyllä hyviä kilpakumppaneita, mutta silti, jos oot mun kanssa samas lukios ja luet tätä tekstiä... Vote for number 6!!!
Tähän väliin vaikka näitä kuvia;
Tämä on Raisiosta sunnuntaina
Road 67, perjantai
Seinäjoki, sunnuntai
IvanaHelsinki, Cosmopolitanin tilaajalahjana saatu pussukka
Arnold's perussetti :)
RAKKAUSRAKKAUSRAKKAUS!!!! MicMacin laukku, Big Pointista Seinäjoelta 45€. Tämä EI vaan voinut jäädä sinne hyllyyn, ei vaan voinut... <3

Ja tämä kuva tiistailta eli eilisestä.

Aloitettiin äidin kanssa uusi harrastus nimittäin Asahi, suomalaisten kehittämä liikuntamuoto. Se on sellaista hirmu rentoa venyttely+hengitysharjoitusta :) Mutta venyttelyjen aikana löytää mm. ihan uusia nikamia selästä, uusia lihaksia, tasapaino kehittyy, oppii liikuttamaan eri kehonosia ihan uusilla tavoin ja meidän ohjaaja on IHANA! ja vetreä elämänsä kunnossa oleva nainen. Hintaa syksystä kevääseen asti kestävällä kurssilla oli 38€, eli ei paha ollenkaan :) Tekee varmasti gutaa opiskelijan hartioille. Lisäksi tuolla kurssilla tutustutaan muuhunkin. Tänään viimeisenä tehtiin koko kehon skannaus lattialla maaten. Kurssi on myös vetäjän mukaan "välineurheilua", sillä tarvitsemme varvassukat, viltin sekä myöskin huivin ja villasukkia talven tullen :)
Eli vielä summa summarum: TÄSTÄ klikkaamalla Wikipedian artikkeliin
Lisäksi koska ollaan äidin kanssa myös kärsitty räkätaudista, meidän ihana ystävä, kampaaja ja luontaishoitaja Kirsi on pelastanut meidät varmalta kuolemalta Aqua Detox-hoidoin. Se joka sanoo näiden olevan puppua ei ole sellaisessa ikinä ollut eikä tiedä sen vaikutuksista mitään ;) Mä ainakin kyllästyin jo kun viidennen lääkekuurin saaneena olo oli pahempi pahentumasta päästyään, ja sitten päätettiin äidin kanssa kokeilla luontaisia menetelmiä. TÄSSÄ yksi detox-"mainos", aika hyvin kyllä kertoo mistä on kyse.


Tässä nyt suurin osa mun oloista tällä hetkellä, viikonloppuna taas murun luo Kurikkaan. Tässä sitä väkisinkin miettii, kuinka pitkälle tämä tälläinen vaaleanpunainen olo oikein kantaa. On ollut todella todella vaikeitakin hetkiä, kun aina ei asiat mene yksiin, eikä kaksiinkaan, mutta kaikesta ollaan ja tullaan varmasti selviämään. Tuli nyt senverran mahtipontinen olo että mä totean taas naiivisti vain molempien tällähetkellä allekirjoitetun lauseen: meitä ei erota mikään. <3

Hyvää yötä, Jeesus myötä, kiitos tästä päivästä !

4 kommenttia:

  1. Täältä poistuu ainaki yks lukija, syy siinä kun poistailet liian harvoin. Kiitos

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on nyt valitettavasti se kuuluisa henkilökohtainen kyynel :), elämä on.

      Poista
    2. Se on nyt valitettavasti se kuuluisa henkilökohtainen kyynel :), elämä on.

      Poista

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)