lauantai 20. lokakuuta 2012

Saturday morning news

Good morning everybody :)
Eli tänään ois vuorossa "megabloggauspäivä", hehe. Ihan ekana haluan jälleen vaihtaa blogini ulkoasua sittenkin vähän pirteämmäksi, jostain syystä mulla ei enää ole niin synkät fiilikset syksystä, mutta siitä saatte ehkä tietää vasta myöhemmin.
Sitten kasaan edellisistä postauksista kaiken minkä oon luvannut tehdä ja toteutan minkä tämänhetkisillä materiaaleilla pystyn :) Olen tänään menossa äidin ja isän kanssa Naantaliin syömään joten katsotaan lohkeisko sieltä jotakin kuvia. Jonkun verran on ostoksia ja lomafiilinkejä myös tältä viikolta. Maanantain jälkeen tulee postaus päivästä rekassa !

Afterall mulla menee aika hyvin tällä hetkellä kun on yksi kiintopiste ensi viikonlopussa johon voi tuijottaa :)
Eilen tyhjensin 8000 tiedostoa mun koneelta niin katsotaan lähteekö toimimaan paremmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)