lauantai 22. joulukuuta 2012

Train to Österbotten

Jihaa loma alko ja mun reissu myös :) Siivoilin kotona ennen lähtöä ja pakkailin kamat kahteen kertaan. Ensin näytti niin toivottomalta että lähtisin kolmen kassin ja yhden laukun kanssa, niin marssin hakemaan isoimman vetolaukun kellarista joten TADAA, nyt mulla on vetolaukku, käsilaukku ja vain yksi muovikassi... :D Jännittää vähän moisen tavaramäärän kanssa ensinnäkin junan vaihto... Mut eiköhän siitä selvitä :)
Murun bussikyyti tulee vähän myöhemmin ku mitä mä oon kotona, joten pääsen huushollaamaan omassa rauhassa vähän aikaa koristeineni päivineni joita mulla onkin laukku lahjojen kera pullollaan :)
Täällä mä reissaan ilman meikkiä :) Kattellaan!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)