lauantai 26. tammikuuta 2013

Lucky in love


Tiistaina tilaamani tavarat putkahtivat keskiviikkona luukusta ja "Artunhakureissulla" kun oltiin Myllyssä kävin ostamassa itselleni paljonpuhutut älypuhelinhanskat. Pari kertaa oon niitä testaillu ja kivalta tuntuu. Tilauksessa tuli siis lisää hopeaglittertippejä, vaaleanpunaisia seeprakuviotippejä, vaaleanpunaisia glittertippejä, läpinäkyvät mustin kukkaköynnöksin varustellut tipit sekä hieman läpikuultavat lilat tipit. Erinomaisen nopea toimitus !


Juostenkusemalla ei kannata kynsiä tehdä, tässä siitä teille todisteet seeprakuviolla.


Tänään oli kaunis pakkassää ja lapset meillä kylässä. Puimme Saran ja lähdettiin vähän ihmettelemään. Kuvat  otin minä mun omalla Samsungin pokkarilla, mitäs tykkäätte?






Keskiviikkona tosiaan vietettiin aikaa Siirin kanssa kauppakeskuksessa ja torstaina oltiin leffassa katsomassa Kaappari. Suomalaiseksi leffaksi ihan hyvä mutta mun mielestä ei mitenkään sen kummemmin jännä (hei, happened in Finland), melkein vähän harmittaa että tuli joululahjaksi saatuja lippuja tuhlattua tähän. Mutta Jussi Vatanen pelasti elokuvaelämyksen.

Muuten aika on mennyt pelaillessa Red Dead Redemptionia (kyllä, oon vähän gamer girlfriend). Mutta hei, sillä aikaa kun minä pelaan, käykääs katsomassa täällä! Arttu perusti oman bloginsa. :)

Huomenna suuntana Turku ja avantouinti... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)