lauantai 27. huhtikuuta 2013

Pikaisesti

Hei taas ja anteeksi melkein viikon mittainen hiljaisuus, aika lentää...
Tiistaina tapasin personal trainerin ennen ajotuntia (joka jännitti mua), niin joo onneks kirjottelin jotain ylöskin ennen ku jatkoin polvet tutisten matkaa autokoululle vaikka tosiasiassa ne oli kyllä mun käsiparat jotka tärisi :D Eli oikein kivat ohjeet sain käsien treenaamiseen, jalkojen kanssa olen tehnyt oikein ja hyvin :)

Mutta se ajohan sujui Turussakin oikein mallikkaasti, toki pientä epävarmuutta on. Seuraava ajo on reilun 2 viikon päästä, kiva pieni tauko ja saa "turvallisesti" ajella vaan skootterilla :D

Keskiviikkona olin koko illan tekemässä radioon juttua ja torstai-aamuyöllä Arttu lähti pääsykokeisiin Poriin joten mäkään en sitten enää aamuviiden jälkeen nukkunut, puoli seitsemältä olin jo käynyt suihkussa ja sitä rataa. Illalla oli autokoulua ja sitten aika meni pakkailuun ja nopeaan kävelylenkkiin ulkona sekä geelikynsien taiteiluun :)

Eilen olin aamun koululla ja sitten lähdin yhden junalla tänne Pohjanmaalle. Käväisin Seinäjoella nopean kauppakierroksen mutta en ostanut muuta kuin ruokaa !!! Koska se ainut asia mitä etsin, niin en tietenkään löytänyt, kyselin myyjältä, olivat loppu.

Tultiin jo viimeksi täältä latolandiasta etelään bussilla, sama tehdään taas huomenna & jäädään hetkeksi aikaa Tampereelle tapaamaan mun vanhaa rakasta ystävää ja sitten mun isosisko joka tulee miehensä ja vanhemman lapsensa Saran (mun silmäterä<3) kanssa Hot rod & rock showhun hakee meidät ja lähetään Ideaparkin kautta takas kotia kohti ! ;)

Joten siksipä soittelin eilen sinne Ideaparkin myymälään josta kaipasin juuri tiettyä tuotetta.. siellä se odottaa mun nimellä :)

Palailen myöhemmin satunnaisen kuvajoukon kanssa, nyt meen laittamaan aamupalaa! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)