sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Hiljaiseloni on päättynyt!

Joku anonyymi jo närkästyksissään kommentoi ettei tätä edes voi kutsua blogiksi enää, no nytpä saa syödä sanansa. Olen siis kolmisen viikkoa hukkunut koulutöihin ja muuhun tälläiseen että blogista oli helppo luopua vähäksi aikaa sillä olin kyllä suunnitellut postauksia, joita tekisin, mutta aikaa söi mm. uskonnon kurssityö ja mulle vaikeiksi tulleet kouluaineet (jeesus että esimerkiksi ranskan sanoja onkin yhtäkkiä tullut liikaa eikä millään meinaa jaksaa muistaa kaikkia). Plus kaikki ihana vapaa-ajan aktiviteetti mitä mulla nyt on ollut tietokoneen ulkopuolella!
Mitäs tässä sitten olis tapahtunut :) Oon viettänyt aikaa Pohjanmaalla, ja A on ollut meillä <3 :) Aika täydellistä siis. Jonkun verran oon myös käynyt ratsastelemassa ja Daniel Sundinin valmennuksessa. Mutta jos vaikka nyt vähän kuvia niin ehkä välittyy paremmin mun hyvin alkanut vuosi :)








1 kommentti:

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)