tiistai 3. huhtikuuta 2012

2morrow

GinaTricot

GinaTricot
GinaTricot

Cubus

 Mä en sit yhtään osaa käyttää tätä Bloggeria sillain et nää kuvat menis jotenkuten fiksusti! Joten kärsikää, olen pahoillani. Toki joku vois neuvoa miten tää kyseinen tapahtuu. Joo eli tosiaan huomenna oisin menossa äidin kans pariks hetkeks Myllyyn. Kommentoin nyt vähän näitä esimerkkejä joita oon tähän koonnu. 
Elikkä, oon hiki hatussa ettiny PITSIPAITAA! GinaTricotissa näin kerran mutta en sitte päätyny ostamaan, nyt ärsyttää!
Sitte myös joku paita kivalla tekstillä ois kiva, kuten tuo Carpe the hell out of Diem. Ja pitääkö edes sanoa, että musta neuletakki on vaan asia jota sä TARVIIT ja voi juku kun mulla ei sellasta enää ole. :(
Näiden lisäksi voin toki löytää ihan mitä vaan, mähän olen mä. Ei musta koskaan tiedä mistä kiinnostun tai innostun :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)