torstai 14. kesäkuuta 2012

Mä tahdon lentää taivaalle kuin lintu tänään

Ja istun jo junassa, ihan hirvittää. Tosiaan suunta olis taas kohti kaiken pahan alkua ja juurta - kotikylää. Nyt kun ei ole Idaa eikä sen paremmin Arttuakaan matkaseurana niin on mun hetki ja aika kirjotella blogia. Kello on kokonaista 8:14 ja mietin kuumeisesti mitä kaikkea tänään mahdan tehdä. Kavereita ois tosi jees nähdä, ja niin myös äitiä ja isiäkin :) Äitihän mua tulee junalta hakemaan synttärilahjanmetsästystalkoisiin. Onks se jees et en oikein tiedä mitään lahjaa? Oon tosi huono keksimään lahjoja muille saati itelleni.
Synttäripäivä ei oikein edes tuntunu synttäriltä, mutta yli 100 ihmistä muisti mua facebookissa ja tekstarein sekä ihana Sakke eilen illalla soitti mulle just kun olin Siwan kassalla ja kädet täynnä tavaraa. Rispektiä jätkälle joka ensin unohtaa koko synttärin, ja sitten rehellisesti soittaa ja onnittelee. Hymyilyttää edelleen... Mulla on ihania ystäviä :)
Musiikki soi ja matka jatkuu Parkanosta kohti Tamperetta. Käyn ensitöikseni kotona tankkaamassa skootterin tankin täyteen ja väännän kaasua ! Enemmän kuin mitään on mulla Artun luona ollessa ollut ikävä omaa menopeliä, en tiedä muista mutta mua kävely turhauttaa - EI sen takia että en haluaisi liikkua, vaan sen takia että se on niin HIDASTA. Oon vähän kaikkimullehetinyt-ihminen, joten hitaus ei sovi mun toimenkuvaan. Voin korvien välistä olla hidas mutta fyysistä matelua mä vihaan.


And I can't believe I'm leaving 


Kurikka ei nyt varsinaisesti oo ollut mikään Summer Paradise, mutta mä viihdyn siellä tosi hyvin. Kauhajoella on ainaki hyttysiä ja äänikopis kylmä jos ei muuta. Mutta iltaisin ku hengität sen 3,5h hyttyssavuja, on olo aika omenainen. :))


Singing la da ta da taa


Suurin ongelma on edelleen se syntymäpäivälahja, Toisaalta miksi teen siitä itselleni ongelman, eihän se ole pakollinen paha. Mutta silti... synttärit. Eikä vieläkään tunnu siltä että oisin muka taas vanhempi! Joulun jälkeen saisin mennä autokouluun. Wtf, onko musta tulossa aikuinenkin jo? Haluun olla Peter Pan!

Mä tahdon lentää taivaalle kuin lintu tänään


Melkeen aina välillä unohtuu että kello tosiaan lähestyy vasta yhdeksää aamulla. Huomenillalla yhdeksän aikaan oon taas jo kotona Kurikas, enkä edes tiedä koska seuraavan kerran istun tähän suuntaan junassa. Ehkä jussina?

Kaikki kuolee mut kaikki ei muista elää


Mä ainakin elän nyt aika pitkälti sen mukaan mikä tuntuu kivalle ja teen vähä mitä haluun. Eikö niin kesällä kuulu tehdä? Anteeksi, etten ole töissä. Lasketaanko työksi se, että pidän miehen tyytyväisenä tekemällä sille ruokaa kun edes se tulee töistä? Olen huomannut vanhempien ihmisten katsovan ja kohtelevan yli 15-vuotiasta, suomeksi siis kesätyöikäistä, nenänvarttaan pitkin, jos nuori kertoo ettei ole töissä.

Oravanpyörä on oma valinta


200km/h ja Tampere häämöttää. Siellä seuraa vaihto laiturille 4 ja Turkuun menevään InterCity2-junaan. Huomenna seuraa sama rumba - Turusta pikajuna Tampereelle, InterCityllä Seinäjoelle, bussilla Kurikkaan. Viikonlopusta ei ole harmainta hajua, toivottavasti tehdään jotakin kivaa... Niin kuin yleensä. :)

Here we go

2 kommenttia:

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)