tiistai 24. heinäkuuta 2012

Fly with me baby

Joo okei tajusin justiin että viikonlopun kuvasato on huonompaakin huonompi mutta tässä nyt sitten kumminkin muutamia kuvia.
Mutta! Hätä ei ole tämän näköinen, sillä teen saman reissun taas ensi perjantaina ja muutenkin ensi viikonloppu tulee olemaan todennäköisesti toiminnallisempi ja vähän muutakin kuin hölläilyä :) (=enemmän kuvia)
Mua ei edes huomattu illalla matkahuollolla ja oma rakas varusmieheni vain ampaisi bussista kohti kotia. Siinä sitten juoksin perässä ja sekavin fiiliksin kotiin asti. Oli jotenkin ihan outoa että sillä oli ne hassut vaatteet eikä tukasta saati parrasta tietoakaan. Noh, eiköhän siihen totu :') Muuten viikonloppu täytti odotuksia yllätyksiin asti. Tyhmänä ja ennakkoluuloisena olin varautunut kärttyiseen, väsyneeseen ja nälkäiseen mieheen, joka painuu suoraa päätä nukkumaan eikä jaksa korvaakaan lotkauttaa. Toisinpa kävi :) Toivottavasti ensi viikonloppu sujuu yhtä ihanissa merkeissä, sillä meidän ensitapaamisesta tulee kuluneeksi 1 vuosi. <3





Porissa oli meneillään jazzit ja kaikki kadut oli täynnä kojua ja väkeä ja plaaah joten ei siellä kauheesti jaksanu kamera kädes pyöriä. Eikä mun repun ja kassin kanssa jaksanu edes ostella mitään... kehnoa sanon minä :D


Tälläisella bussilla mä matkustin reittiä Pori-Noormarkku-Pomarkku-Kankaanpää-Honkajoki-Isojoki-Kauhajoki-Kurikka.
Pisimmät pysähdykset Kankaanpäässä ja Kauhajoella. Nätti sää kruunasi bussimatkan, toivottavasti myös ensi perjantai on samanlainen. :)


Näin paljon olin panostaut naamaani koko reissun aikana. Mutta kuljinkin suurimman osan matkaa aurinkolasit päässä ;) Hiuksetkaan ei oikein päässy nyt missään kuvassa oikeuksiinsa vaikka ne oikeesti oli aika nätisti, tai sitten mä vain kuvittelen...


Lomasängen pois ajoa eilen iltapäivällä.

Sinne se taas lähti vihreissä vaatteissaan, tullakseen perjantaina takaisin.
<3


Mitähän mä sitten teen tällä viikolla?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)