tiistai 30. lokakuuta 2012

Hit the road, Jack

Eli rekka-ajelupäivästä kuvia! Sain tänään illalla läppärini takaisin, kiitos kummisetä <3 ! 




Päivä oli tosi opettavainen mm. sen takia et oli paljon odottelua ja liikentees oli ihan erilaista rekan kans. Sain unta 1:00 yöllä ja herätys oli 3:00. Päivän kuski elikkä Janne saapui hakemaan klo 3:50 ja matka jatkui kohti terminaalia, jossa meni n. 2 tuntia rekkaa pakatessa. Ensimmäiseksi lähdettiin jakamaan lähetyksiä ja ensimmäisessä kohteessa oltiin n. 7:30. Klo 11 aikaan alettiin olla jo ruokatauolla kotikylillä. Loppu päivä meni hakuihin ja sitten palattiin terminaaliin purkamaan, vaihdettiin auto ja tultiin kotiin. Ihan kiitettävän pitkä päivä, kun tosiaan 3:50 lähdettiin reissuun ja mä pääsin kotiin n. 18:30. Hyvinkin erilainen päivä ja nyt osaa kyllä arvostaa sitä, mitä ne "tientukot" siellä liikenteessä oikeastaan tekeekään!












3 kommenttia:

  1. Mua aina naurattaa toi hit the road Jack biisi ja kaikki missä on Jack nimi, koska mun poikaystävän nimi on Jack :P ihana blogi sulla tuun sillo tällöin kurkkimaan tätä.
    xoxo

    Http://lellyluvz.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ihanaa kuulla! Söpö nimi sun poikaystävällä, itse olen Arttuuni tyytyväinen ja haaveilen vaa Sparrowsta ja Dawsonista ;) Mä käyn kattoo sun blogii! :)

      Poista
    2. No hyvä et oot tyytyväinen häneen niin se kuuluis mennäkin. Haha aijaa vähä jees. Juu hyvää viikonloppua(:

      Poista

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)