tiistai 30. lokakuuta 2012

Hairdo for monday... and the other days


Ton näkönen suttunuttura löytyi eilen niskasta Glitterin tuotteilla väännettynä. Eli ostin lauantaina kaupungilta nutturavalkin ja pinnejä. Tällaisen niillä sain aikaiseksi :) Enemmällä takatukalla ois varmaan saanu vielä paremmin, mutta voisinkin koittaa lisäkkeitteni kanssa myöhemmin muhkeampaa teosta. Muuten en pahemmin viikonloppuna shoppaillut, mutta kun tuli perjantaina käytyä "ruokakaupas" citymarketis niin lähti ihanat mustat nilkkurit mukaan neljälläkympillä.

Mulla menee oikein mainiosti, mutta mun tietokoneella ei. Se on tällähetkellä korjattavana mun kummisedällä, mutta hän onneksi tekee reippaasti työnsä ja saanen koneeni pian takaisin :) Kirjoittelenkin nyt koulun koneelta kun on aikaa :) Tänään on Radio Taajaman syksyn ensimmäinen lähetys taajuudella 104,2 ! Valitettavasti radio kuuluu vain 15 kilometrin säteellä Mynämäen kunnan vesitornista, mutta lähetys tullee nettiin podcastina :)

Eli tänään menee pitkälti radiohommissa koko päivä. Huomenna vois ottaa rennosti, kun koulun jälkeen ei ole mitään ohjelmaa. Torstaina oon täysipainoitteinen täti kun lapset on meillä kylässä ja perjantaina meen jälleen leikkimään kotirouvaa Kurikkaan :) <3 Eli elämä hymyilee ja ihanaa on !! :)


Kyselkää, lähetelkää kommentteja ja ehdottakaa mulle puheenaiheita. Pliiiis...











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)