keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Nail check # 1

Vasen käsi 24.10.2012


Oikea käsi 24.10.2012

Tältä näyttää kynnet parin viikon hoidon jälkeen. Oon ihan tyytyväinen varsinkin vasemman käden peukaloon ja nimettömään sekä oikean käden pikkurilliin ja nimettömään ! Mun oikean käden keskisormi on ollu jotenki vammanen ja se ei oo kasvanut omillaan aikoihin miltei yhtään ja nyt sekin on saanut jonkinasteista pituutta muutaman päivän sisässä. Muutamat "haaverit" on tullu mutta mä en onneksi oo niitä naisia jotka tarttis ambulanssin ja särkylääkettä jos kynsi halkee ;) Jonkunverran on edelleen kuivaa ihoa erityisesti peukaloissa.
Mun rutiineihin on nyt kuulunu käsien kuorinta kerran viikossa ja joka ilta rasvaan Oriflamen hand and nail-rasvalla. Loput ajasta sudin niitä tököttejä jotka esittelin viimeksi kynsipostauksessa :) Viikonlopuksi lakkaan kynnet todennäköisesti uudella IsaDora-lakallani jota mulla oli viime viikonloppunakin kynsissä. Ihana punainen:
743 Orient Express

Mut kasvattelen näitä kynsiä nyt vielä jonkin aikaa, mutta rakas isosisko lupasi mulle geelikynsipakkauksensa joten.... O ou ;D

Eilen oltiin Saijan kanssa zumbaamassa ja kyllähän se isosiskokin lajista innostui! Ihanaa :) Olo on jotenki paljon parempi nyt kun oon jättänyt turhan syömisen ja limsat yms. viikonlopuille, voin lämpimästi suositella joka iikalle :)

Rekka-ajelusta kirjoittelen mahdollisimman pian, nyt täällä koulussa ei pysty. Oli ihan jännittävä päivä ja PITKÄ! Kuvia mulla on jonkunverran :)

Mutta tältäerää olis kaikki tässä.

Mulle sais todella mielellään laittaa postausideoita nyt vaikka tämän kirjoituksen loppuun kiitos mielellään, haluaisin kirjoitella paljon enemmän kaikkea mutta iteltä loppuu aiheet. KOMMENTTIA IHMISET KOMMENTTIA !!! 









1 kommentti:

  1. Sulle olis haaste mun blogissa :)

    ( http://betweendevilandangle.blogspot.fi/ )

    VastaaPoista

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)