sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Pendolino Suomessa, tällä kertaa aikataulussa

Moi kaikki! Pikainen postaus puhelimella. Ihana viikonloppu takana ja vielä mulla hetken jatkuukin, sitten muutama arkinen aherrus-päivä ja tämä kuplassa kelluminen jatkuu :) Murun kanssa tultiin perjantaina Pohjanmaalle ja lauantaina hän halusi käydä kaupungilla, illalla olin ystävien <3 kanssa elokuvissa ja Arttu sai pari tuntia äijäillä kotona. Tuli taas katottua Teho-osastoa ja juteltua paljon.
Se mitä mä nyt teen, on että istun junassa kohti Turkua, mutta kotiin en ole menossa vaan isin, äidin ja siskon perheen kanssa risteilemään:) vaikka kaikkia vähän harmitti ettei Arttu päässyt mukaan, tulee reissusta varmasti kiva ja saan tätsyillä täysillä 23h:) sitten kotona tuleekin iso kiire saada koko mun luukku siivottua, sillä jos Luoja ja Suomen Valtio ovat suotuisat, tulee murunen meille viikoksi perjantaista alkaen <3. Kuvassa näkyy mun musta laivakassi, Seppälän pilkullisessa kassissa Artun päällystakki ja ruskea reppu täynnä Artun siviilivaatteita:)
Silja Line ja rakas Europa, HERE I COME!! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)