maanantai 3. joulukuuta 2012

Happy Monday Every1

Heipsan :) Nopea postaus ilman kuvia.


  • olen hengissä
  • elän siis täyttä häkää
  • minua on laiskottanut
  • minula on ollut kiire
  • minulla on vieras <3
  • yritän taas kasvattaa kynsiäni (joista juuri paras katkesi angstangstangst)
  • viime viikko vei minut lähelle totaalista hermoromahdusta
  • ..en osaa siivota. 
  • tällä viikolla tapahtuu kaikkea jännittävää&ihanaa
  • olin tänään kylpylässä <3 
  • huomenna on normaali päivä. 
  • keskiviikkona on taas jännää


Olen jo muokannut osan laivakuvista, ja tällä viikolla saan varmaan tosi kivoja kuvia. :)

Anteeksi, mutta blogi on ollut HIRVEÄN helppo laiminlyönnin kohde. Kyllä mä taas postaan... :)


Olen pyöritellyt muutamia aiheita jo päässäni vähän erilaisista postauksista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)