sunnuntai 11. marraskuuta 2012

This is how I do... stuff!

Hei! Ihanaa että ootte noin sankoin joukoin vastaillu mun kyselyyn, ei ole järkeä pitää sitä edes kuun loppuun! Mietin jonkinnäköistä aikataulua; voisin laukun kuvailla alkavalla viikolla joku päivä ja perjantaina junassa koota kaikki junamatkan kestämisvinkit :) Ajattelin että teen useamminkin niitä mun ajattelemia meikki ja hiusjuttuja joskus kun muistan ottaa kameran meikkipussin viereen :) - tästä siis idea This is how I do-postauksille! Ja kommenttilootaan voi kertoa toiveita, ajatuksia yms että minkälaista juttua haluttaisiin.

Multa toivottiin niitä korujuttuja: Kiitos paljon toiveestasi, toteutan sen parin viikon sisään, kun äitini ensi perjantaina menee messuille josta ostaa minulle enemmän tarvikkeita, etten pelaa pelkästään pikaliimalla ja satunnaisilla helmillä. :)

Tosiaan tänään mulla oli aamulla aikaa ja päivällä ristiäiset = tarvittiin meikki ja tukka = otin kameran laittautumistilanteeseen mukaan. VALITETTAVASTI ulkona satoi enkä saanut mistään luonnonvaloa joten pelasin pelkästään kellertävien tyhmien kakkalamppujeni kanssa, joten oon joutunut suorastaan raiskaamaan ottamiani valokuvia ja niin edelleen. Mutta tää on tällänen kokeilu. Eiks je?

Olin edellisiltana laiska pesemään meikkejä, joten  pyyhin suttuja pois vielä  kosteutuspyyhkeellä //PS. Jos ei vielä käynyt selväksi, kyllä, tuo on vasen käsi ja vasen nimetön ja EDELLEEN pidän myös oikeassa nimettömässä sormuksia mutta KYLLÄ, olen kihloissa :)


Tän näköstä settiä oli käytössä aamulla. Löytyy GOSHin kulmaväripaletti, H&M'n ja Seppälän luomivarejä, Maybellinen puuteri, Lumenen poskipuna ja aurinkopuuteri, The Body Shopin meikkivoide ja pohjustusvoide, peiteväriä, huulipunaa...


Eli aloitin näillä. Peiteväriä ja vähän pohjustusta luomaan heleyttä meikkivoiteen alle.


Sitten kevyesti meikkivoidetta GinaTricotin siveltimellä (se on ihan siedettävä käyttää).



Pohjan oltua valmis, lähdin tekemään silmämeikkiä



sekä rajasin silmät ja laitoin ripsiväriä.





Tässä H&M'n paletista käytetyt värit: 
Ensin alimmaisena olevaa valkoista silmän sisänurkkaan levittäen melkotarkkaan keskelle liikkuvaa luomea, ulkonurkkaan ja luomivakoon harmaata ja mustaa varjostamaan.


Ja tätä harmautta piristämään Seppälän paletista liikkuvalle luomelle alinta ja kulmaluulle ylintä.


Ennen Seppälän värejä



Valmiina myös kulmakarvat :)



Lopuksi Seppälän tekoripset messiin :)

Lopputulos ilman silmälaseja:

ps. Tossa se eilen hehkuttamani IsaDora 03 Red Carpet-huulipuna! ;)


Tässä vielä simmut kiinni otettu kuva.



Ja sitten katsoinkin kelloa ja mulla oli vartti aikaa! Ostin uusia hiuskukkia H&Mltä viime reissulla. Olin onneksi reipas ja suoristin hiukseni edellisenä iltana, joten nyt riitti nopea harjaus, ja sitten piti kehittää jotain nopeeta ja nättiä? Kolme pinniä ja kukka: Kukka korvan taakse ja loppu tukka vastakkaiselle sivulle pinneillä kiinni. Tadaa!



Tässä se kukka ei sitten näy. Paita on muuten H&Mltä 10 eurolla.


Tässä mun koko outfit of the ristiäiset:
Bleiseri H&M
Paita H&M
Hame KappAhl
Kengät SpiritStore
Laukku/clutch mikä hän ny onkaan Seinäjoki, se hiano kauppa


Saran pandaleivos. :)

Ja tässä päivänsankari allekirjoittaneen sylissä:


Onnea Konsta Onni Albert ja vanhemmat! :)


Hohhoh paljon mä tätä postausta mietin ja suunnittelin mutta taiskin tulla j u o s t e n k u s t u a materiaalia taas vaihteeksi eikä koko meikinkään lopputulos ollut kovin kaksinen kumminkaan... :) mutta tykkäättekö jostain tän tyylisestä? Tai enemmän asukuvia? Tai jotain?

Tosiaan mun ens viikko on tosi mukava, luojan kiitos sain tehtyä sen päätöksen josta puhuin ja lähden pohjanmaalle perjantaina ekalla junalla johon kerkeän! :)

Maanantaina normaalisti Asahiin, tiistaina zumbaillaan, keskiviikkona jakson viimeinen koulupäivä, torstaina vapaa (kuulostaa ihan Ikean reissulta minulle), ja perjantaina tekemään koe 1/3 :)!


Hiphei! Ideoita, kommentteja? :)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)