maanantai 31. joulukuuta 2012

Smashbox

Laivalta tosiaan tuli ostettua tällainen paketti kuin Smashbox Complexion Perfection-paketti. Siinä tulivat mukana primer, peiteaine, meikkivoide ja puuteri. Näitten idea on "photo finish" ja mitä myyjän kanssa juttelin nää onkin tarkoitettu paljon valokuvattaville ihmisille (malleille) ja on ammattilaisten käyttämä sarja. No sehän sen kiinnostuksen herättikin. Myyjä auttoi mua valitsemaan oman sävyn (vaalein tietysti). No minäpä en ole ammattilainen tässä puuhassa ja mututuntumalta lähdin näitä tököttejä lutraamaan naamalleni; tässä ennen ja jälkeen otetut kuvat:


En sano tosta ennen-kuvasta yhtään mitään. Näytän ihan syöpäläiseltä...
Jälkeen-kuvaan olen ihoni puolesta tosi tyytyväinen. Kulmakarvat jäi vähän harjaamatta muotoon (*virne*). 



Tällä naamalla sitten lähdin katsomaan sitä ihanaa Kakola-musikaalia Turun kaupunginteatterille.


Kaikki tämä teki lompakkoon 38 euron loven. Nyt tuntuu siltä, että seuraavan kerran kun joku tutuista tai meidän perheestä lähtee laivalle, tilaan näitä lisää ja heitän vanhoille tököteilleni hyvästit. No ehkä kuitenkin käyttäisin ne ensin loppuun - onhan se mun body shopin meikkivoide ihan hyvä, silti, olen erittäin positiivisesti yllättynyt tästä paketista. Onneksi olin tällä reissulla entistä uteliaampi näitä kohtaan ja nykäisin myyjää hihasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)