tiistai 26. helmikuuta 2013

Oodi Pirkalle

"Kosteuttava ja hoitava Pirkka käsivoide Q10 on tarkoitettu kaikille käsille päivittäiseen käyttöön. Ravitseva käsivoide imeytyy nopeasti. Koentsyymi Q10 ja E-vitamiini suojaavat ja hoitavat ihoa. Allantoiini pehmentää ja rauhoittaa. Mieto, raikas tuoksu. Hoida käsiäsi, käsivarsiasi ja kyynärpäitäsi päivittäin Pirkka Q10 käsivoiteella."
Näin sanotaan tämän purkin kyljessä. Ostin tän käsivoiteen joskus lokakuussa kun illat kylmeni ja olin kauppareissulla Kurikassa. Purkilla oli hintaa joku 3-5 euroa?? ja olen käyttänyt tätä rasvaa nyt päivittäin siitä illasta lähtien ja vasta nyt se alkaa näyttää loppumisen merkkejä !! :) Olen ylpeä ensinnäkin siitä että maltoin käyttää yhden tuotteen ensin loppuun sillä joulupukin paketista sain lisää käsirasvaa. Tämä purkki on matkannut kanssani KAIKKIALLE, ja muutaman kerran kun olen unohtanut sen jonnekin on itku ollut melko lähellä :D
Sanoisin että tää tavara on ihan maailman parasta vaikkei mikään kallis merkkituote olekaan.
Eli tällä hetkellä mun käsien iho on varmaan terveintä ihoa mun ruhon ympärillä... Onneksi kesään ei ole enää pitkä matka ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)