tiistai 5. helmikuuta 2013

röspen haaste

This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognised.

Kiitos from love to photos-röspe!




1. Each person tagged must post 11 things about themselves. 

1. Olen oletusarvoisesti iloinen, positiivinen kaveri huumorintajulla varustettuna. 
2. Olen lojaali ihminen, mutta vain tiettyyn pisteeseen asti.
Jos petät luottamuksen en käännä toista poskea, sieltä mistä mä tuun ei vaan ystävyyttä osteta
-Jare H. Tiihonen-
3. Olen kuunnellut rap/hiphop musaa ala-asteelta asti kaiken muun musan ohella. Eminem, Cheek ja Aste säilyneet tähän päivään asti. Suomalaisten musiikista on helppo kaivaa omalle elämälleen suuntia koska niissä kerrotaan ihan aitoja ajatuksia aidoilta ihmisiltä. Enkä kyllä väitä etteikö muualtakin, mutta. No joo antaa sanojen puhua


Mä en tarvi teeskentelijöit vierelle
Sen takii piiri vaan pienenee
Sitä arvostaa vast kun on yksin
Mul on 99 ongelmaa ja narttu on yks niist
Ei voi avautua kelle vaan,
mun sydän käyttää kypärää ku Edelmann.
-Jare H. Tiihonen-



Meidän sydämet lyö samaan tahtiin, kuuntele. Shotti vaarallisuudelle.
Passi ja hammasharja taskuun. Ajellaan avoautolla auringonlaskuun.
Niinsanotusti poistutaan paikalta. Hypätään käsikädessä maailman laidalta.
Ja se tuntuu mahtavalta, ku ei oo muita ja maa hävii jalkojen alta.
-Jani Sutelainen-




4. Alempaa mun kysymyksistä huomaatte pari seikkaa joita kyselen... Nimittäin elokuva vai teatteri? Mä vastaan teatteri. Mulla on sensortin ihana kummitäti, että se on opettanut mut käymään teatterissa ja viimeisin näkemäni tuotos oli Turun kaupunginteatterin Kakola. Damn, Veetissä oli sitä jotain. PMMP:n tytöt unohtakaa "Joutsenet", Veetin äänellä se kappale vasta sai merkityksen! Muutenkin, teatterireissut ovat niitä joille haluan tälläytyä ja olla maailman fiinein. Åbo Svenska Teater on suosikkini, kaunis vanha rakennus.
5. Olen monta rautaa tulessa-ihminen. Mulla on neljä haaveammattia jotka on kaikki ihan eri luokkaansa ja joista kumminkin kaksi liittyvät aasinsilloin yhteen.




6. En ikinä halunnut olla ylipainoinen tai kokoa XL. Tällainen mä vain olen. Enkä väittäis että tähän oltais synnytty... Tässä sitä vaan ollaan. Kasvettu :---------D ja itseään saa syyttää.
7. Olen ystävieni mukaan lojaali, rehellinen ja luotettava ystävä. Minulla on vain kourallinen hyviä ystäviä, ja heistä kaikki ovat minulle kullan arvoisia. Pidän heistä kiinni. Ystävällinen ja mukava yritän olla kaikille, ja monien kanssa tulen toimeen sosiaalisuuteni ansiosta.
8. Rakastan kävellä ympäri kauppakeskuksia tuntitonkulla, kokeilla erilaisia vaatteita vaikken niitä ostaisikaan, hypistellä, testata... Ja okei, ostan myös...
9. Tykkään historiasta. Keskiaika, renessanssi, barokki, rokokoo... Imen kaiken mahdollisen tiedon lähikaupunkini Turun historiasta. Olen kultturelli ihminen ja kiinnostunut vanhasta. En kuitenkaan välitä niin paljon esim. antiikista tai sen keräilystä, vaan nautin esim. vanhojen linnojen ja museioiden kiertelystä ja ihailen esineitä aidoilla paikoillaan sen sijaan että keräisin niitä nurkkiini. Vaikkakin...
10. sillointällöin haaveilen omasta nukkekodista, jonka sisustaisin jonkin linnan tapaan historiallisesti. En pienenä ikinä halunnut leikkiä oikein millään lelulla, mutta nukkekoteja järjestelin aina kun jossain sellainen oli.
11. Olen yhden miehen nainen ja tulen aina olemaan.Tämä on klisee, mutta en tiedä mitä tekisin ilman Arttua, vaikka tämänkin 1,5 vuoden aikana on tullut vastaan ties ja mitä ja välillä toisen naama on toden teolla ärsyttänyt. Itkua ollaan kummatkin väännetty silloin tällöin, mutta tässä ollaan - kylki kyljessä niin meillä kuin tietokoneillakin. <3 Tykkään elämästäni Artun kanssa, vaikka se onkin tarkoittanut muualta luopumista.



2. They must also answer the 11 questions the "tagger" has sent for them.

1. Miksi aloitit bloggaamisen?= Koska halusin jotain ihan omaa, johon koota sellaisia muistoja ja asioita, joita kehtaa ja viitsii jakaa esim. kavereille. Ja onhan tämä mukava harrastus :) =
2. Jos sinua ei rajoittaisi raha, matka, ihmiset - MIKÄÄN - missä päin maailmaa asuisit ja mitä tekisit työksesi?
= Olisin Ruotsin miljonääriäiti TAI Carrie Bradshaw. 'Nuff said? =
3. Jos sinun tulisi valita, olisitko kuuro vai sokea? Perustele.
= Kuuro. Ois niin hirveetä olla näkemättä asioita. =
4. Jos saisit olla kuka tahansa satuhahmo, kuka olisit ja miksi?
= Kuningas Julien. Koska ma tukka hedkudda mun bodi!!! =
5. Jos joutuisit autiolle saarelle, mitkä 3 asiaa ottaisit mukaan? :-D
= Generaattori sähköä varten, tablet puhelinliittymällä, poikaystävän =
6. 666?
= Bad Ass =
7. Mitkä ovat suosikkiblogejasi?
= Own Special Place, Let's fake it, Shadow Selves, Ocean Flowers, Distinctive Affair, Sunnuntaitarkkailija =
8. Tämän hetkinen lempivaatteesi?
= KappAhlin mustat housut, joissa kolme koristevetoketjua reisissä =
9. Entä lempibiisi?
= HMM voi hitto vaikee kysymys. Kaikki Aste <3 ja muuten tanssimusa =
10. Yksi hyvä puoli itsessäsi? Ulkonäössä tai luonteessa, ei väliä.
= Arttu sanoi, että olen kaunis, mutta ignoraisin sen koska niin rakastuneet ihmiset sanoo. Siiri sanoi, että sanon suoraan miten asiat on ja teen asiat lupaamallani tavalla. Sanottaisko että olen aito? =
11. Klassinen: Muna vai kana? T. siskoni Sini
= Pissiskätilö -> kana =





3. They must also create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag. 

1.
Mitä sinulle kuuluu?
2.
Seuraatko jotain tv-ohjelmia? Mitä?
3.
Mitä harrastat?
4.
Oletko mieluummin valokuvaajana vai kuvattavana?
5.
Onko itserakasta myöntää omasta mielestään osaavansa jotain/olevansa hyvä jossain? Missä menee raja?
6.
Nauratko ikinä Demin/MissMixin/tyttöihkujee lehtien kysymyspalstojen kysymyksille ja vastauksille?
7.
Teatteri vai elokuvateatteri?
8.
Oletko kateellinen niille naisille kauppakeskuksessa, joiden miesystävät hymyilevät ja viihtyvät naisensa kanssa oli putiikki mikä hyvänsä, meanwhile oma miekkosesi kitisee, vitisee, polkee jalkaa ja itkee krokotiilinkyyneleitä päästäkseen edes sille penkille kaupan ulkopuolella?
9.
Mitä mieltä olet tytöistä, joita kiinnostavat autot, "poikien pelit" ynnä muu, vai onko tällainen lokerointi totaalisen tyhmää?
10.
Onko lapset kivoja?
11.
Mikä on tyhmintä/huonointa, mitä voi kirjoittaa blogiin?


5. These lucky bloggers must be told.

Kaikki jotka täällä pyöritte - jos teillä on blogi ja alle 200 lukijaa, niin tämä haaste on teidän.
Nimetään vielä Sunnuntaitarkkailija >:) sekä Shadow Selves, joka kyseli näitä haasteita blogissaan.

6. There´s no tag backs.


Mistä toi tukka tuli? Stay tuned, saatan kertoa... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)