sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Pääsiäinen II : Se karu totuus iski

Jep. Päivystyksessä mulla todettiin tänään pahanpuoleinen rasitusvamma oikeeseen jalkaan ja keppihän sieltä kotiin tuli assaroimaan mua joksinkin aikaa. Eli niinhän siinä kävi että tuli haukattua liian iso pala kakkua kerralla. Onneksi lääkäri oli mukava ja ymmärsi, että mua harmittaa tämä todella paljon, ja kannusti jatkamaan mutta paljon, paljon pienemmällä määrällä. Liikuntaa saisi lisätä 10% viikossa ja mähän aloitin heti täydellä teholla, koska olin (olen) asiasta erittäin innoissani ja janosin verta, hikeä ja kyyneleitä treenin suhteen. :(
Eli nyt ainakin viikko mennään haavoja nuollen ja uutta toimintasuunnitelmaa kuroen jotta tästä suosta vielä noustaan ja korkealle, ehkä vain hieman hitaammalla tahdilla ja soittelen uudestaan fysioterapeutille polvien parissa tiistaina.

Pääsiäislomalla olen kyllä antanut myös herkkujen maistua, leffaeväänä oli sipsipussi ja kindermunatkin meni kurkusta alas... Huomenna listalla on taas kasviksia ja vihanneksia dipin kanssa, joten tämä mässäily saa hyvän lopun ja arkeen lähdetään taas terveellisellä ruualla ja säännöllisillä ruoka-ajoilla ja kaikki napostelu jää pois! :--) En jaksanu todellakaan lomalla alkaa miettiä heräänkö syömään aamupalaa kello x ja teenkö sen ja tämän asian siihen ja tähän kellonaikaan, olen vain nauttinut elämästä ja palaan rutiineihin taas kun on sen aika. En ole tyytyväinen kehooni tällaisena, ja sain esimerkiksi perjantaina ihan täydellisen hepulin syötyäni yhden kindermunan, kaduin sitä ihan todella paljon. (c'moon...) Onneksi juttelu ystävän kanssa helpotti asiaa ja lakkasin ahdistamasta itseäni asialla sen enempää. Mähän taannoin lupasin täälläkin antaa pienet herkuttelut anteeksi, mutta mulla oli ihan hirveän syyllinen olo...

Noh, surkuttelut sikseen, syötyä tuli ja arjen alettua sitä sitte taas ryhdistäydytään. :--) Ens viikollakin tiedossa ihan mukavaa ohjelmaa (lasken muuten että viikko alkaa tiistaina, hehe). Huomenna Ida tulee vielä kyläilemään mun ja Artun luo :)

Ja lauantaina hevosmessut Tampereella, joille olisin kyllä lähtenyt vaikka teho-osastolta käsin mutta onhan tämä kepakko paljon miellyttävämpi vaihtoehto kuitenkin lopuksi :D

Tylsää, ei kuvia, nyyhkis. Huomenna sitten! :--)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)