torstai 9. toukokuuta 2013

Ja vaihde isommalle rusahtaa

HUH! Ihanaa, mun huone täällä kolmannessa kerroksessa on kuin sauna - tiedättekö mitä se meinaa?
Mun huoneeseen on tullut KESÄ!

Ja itseasias ulkona olevaan puuhunkin alkaa ilmestyä kesän merkkejä... 

Lämpötila on kokoajan siinä +15 asteen hujakoilla, tämä on erittäin hyvä! Muutaman ostoksen olen tehnyt viime päivinä;

IsaDora Glamour White (649) / Sokos
H&M sininen kynsilakka-glitter-yhdistelmä / Sokos
Suomi-pinnit / Glitter

We Care Icon
aurinkopuuteri ja vihertävä (on on, uskokaa vaikka kuvassa aika valkoinen) luomiväri

Vähän swatchia. Okei, näyttää aika onnettomilta mutta toimii ainaki mun naamalle :)

Huomenna on taas perjantai. Viikonlopun ohjelma on vähän hataralla pohjalla kun mun pieni Arttuni alkoi eilen illalla kuumeilla ja tänään olenkin toiminut yksityisenä sairaanhoitajana ja raahannut hänet päivystykseenkin, jokseenkin turhaan, käännyttivät takaisin, mutta no, olin huolissani. Noh, jos kaikki sujuu, niin kamun oripoikaa pitäis mennä kattelemaan lauantaina :)
Sitten onkin enää viikko normaalia koulua, apua! Ja koeviikko, mulla on neljä koetta. Olen ihan tyytyväinen kuluneeseen jaksoon. Jostakin syystä olen innostunut ruotsin opiskelusta, nyt kun YO-kokeet puhaltaa niskaan ja muutenkin viisi kurssia myöhässä.. :'D Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eikö?

Tällä viikolla on tullut tehtyä kolme muutaman kilometrin kävelylenkkiä, hyvä fiilis siis! Ja istuttu paikallisessa kahvio-baarissa katsomassa Suomen pelejä, joo, en olis koskaan uskonu ko. paikassa istuvani, saati lätkän takia. Jokseenkin eilen saikin repiä hiuksia päästä, häpeä Suomen joukkue... Huomenna jännätään taas!

Mulla olis simmonen 10 päivää koulua, joista oikeastaan vain 6kpl oikeita koulupäiviä ja osasta jää puuttumaan palasia ajotuntien, fysioterapian yms myötä. Kyllä se kesä tulee, jes!


2 kommenttia:

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)