maanantai 10. kesäkuuta 2013

Alphabets

Sain Idalta haasteen tehdä mun omat aakkoset! :-) Aloitetaan!
PS. Haastan ainakin RIINAN ja kaikki ketä lystää tehdä tällainen :-)
A rttu oma äijänkäppyrä 
B akkus yhden leiriviikon rakkausratsu, hevonen, joka opetti minulle paljon  ja johon rakastuin paljon. Opetti minulle myös sen, että kaikki hyvä loppuu aikanaan :-)
C osmopolitan lempidrinkki!
D emi keskustelufoorumi jolla pyörin silloin tällöin. :-)
E nergia Asia, jota välillä pursuan, välillä en
F acebook ...hooked.
mail asia jota ilman olisin aika hukassa - sähköposti!
H &M kauppa, jossa kävin viimeksi Idan kanssa :)
I si llä on tänään nimipäivä & on muutenkin elämäni tärkein mies <3
J äätelö kesän ykkösjuttu ja varmat kalorit takaa jäätelö!
K osmetiikka, kauneus ala, jota haluaisin opiskella =)
L iikennetaito Ikola autokoulu! <3
M arleena ystävä, jonka unelmat käy toteen & hän matkustaa vuodeksi USA:han <3!
N ettiauto.com Mazdaa ja Toyotaa on etsitty... :-)
O nni löytyy kun sitä ei etsi, tulee, kun on vain positiivinen ja luottaa siihen, että se tulee =) Kesällä Onni on mun kanssa melkein joka päivä. =)
P erla rakkausponini <3, joka on tällähetkellä mun paras ratsastuksenopettajani!
Q uestions eli suomeksi kysymykset. Monenlaisia kysymyksiä on ihmisen päässä, niin myös minun.
R eetta, énee & eiska Kolme kaniani <3
S hoppailu Niin rakas mutta niin kohtalokas harrastus... o:)
T urku Mulle tutuin Suomen kaupunki, kaunis ja historiallinen <3
U rheus hyve, jota toivoisin itselläni olevan edes hiukan lisää. 
V eeti Kallio Mies, joka teki minuun vaikutuksen Kakola-musikaalissa.
W ilma Tuo suomalaisen koulujärjestelmämme rikosrekisteri.
X box pelilaitos jota mulla ei ole eikä tule - oon kyllä usein nähnyt tällä pelattavan.
Y outube pahan hetken pelastaja, jos vaikka Spotify on kuollu!
Z ara vaatekauppa, josta en ole koskaan ostanut mitään.
Å land paikka, jonne haluaisin matkustaa kesäkuun viimeisenä viikonloppuna!
Ä iti tältä henkilöltä ei lopu argumentit kesken, jokaiseen asiaan löytyy aina vastaus ja ratkaisu, hyvässä ja pahassa, hyvällä ja pahalla. Henkilö, joka ei tiedä, kuinka paljon häntä arvostetaan vaan koska äiti on henkilö jolle on helppo purkaa kaikki loppu p*ska maailmasta. :-)
Ö lppä "nautintoaine", aka kalja, jota mä muuten en nauti :P

HEI! Sinä joka lähetit minulle haasteen n. kuukausi sitten, voitko toistaa asian niin saisin senkin tehtyä!


PS. Tulossa pian: Päiväni kuvina!

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. En mäkää sun s;) noei, tulit kyllä mieleen mutta yritin jättää tästä mahd pitkälle ihmiset pois (huonosti onnistuin)...

      Poista
  2. Zara!! vaatekauppa josta et ikinä ole ostanut mitään! Hui! Mun koko vaatehuone on suunnilleen Zaran käsialaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau !! :o Pitäis ehkä ottaa asiaksi tutkia koko kauppa uudelleen =)

      Poista

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)