maanantai 18. maaliskuuta 2013

Tauko teki tehtävänsä

// Jos "meetwursti" ei ole sun juttusi, selaa suosiolla alas :)

Tämä kaunis tamma on nimeltään Lovísa frá Bakkakoti ja hän on ehdoton suosikkini Baldurin hevosista. :-)
Oon onnesta soikee ja kaikkea muuta ihanaa, suurinpiirtein kellun vaaleanpunaisessa taikamaailmassani...


Yleensä ajateltaisiin varmaan että tauko tekee tehtävänsä ja kaikki menee pyllylleen. No ei mennyt ainakaan ihan niin pahasti mun kohdalla. :-) 
Eli mulla on ollut ongelmana istunnan vinous, pianokädet, ympyrällä ja kulmissa sisälle kanttaaminen, hevosten korvien kyttääminen ja kylkien epätasaisuus plus että kun olen ollut hirveän jännittynyt, olen ns. jo valmiiksi nojannut eteenpäin ollakseni jo valmiina kun se heppa kumminkin lähtee juoksemaan miljoonaa mun alta pois.
Piia on opettajana aivan mahtava ja saa mun olon erittäin itsevarmaksi hevosen selässä. Voisin väittää että mulla ei ole missään sellaista oloa kuin hevosen selässä ja onnistuminen on ihan huikeaa. Tänään sain palautetta lähinnä ympyrällä toimimisesta ja siitä että edelleen pakkaan ruttaamaan kyljen ympyrällä ruttuun kun en usko että poni pärjää mukamas paremmin ympyrällä jos en itse kanttaa mukana... :P 
Mutta istunnan kanssa ei ole enää mitään isoa ongelmaa ja sain kehuja keskivartalon hallinnasta, mistä olin aika yllättynyt, sillä en tosiaan ole tehnyt ainuttakaan lihasliikettä aikoihin...!


Eli kyllä tonne takataskuun on jotain jäänyt vuosien varrella. :) Tämä on nyt 9. vuosi,  kun hevoset on mukana elämässä ja en enää ikinä halua pitää ilman painavia syitä pitkää taukoa. 

Olen löytänyt taas oman intohimoni pariin - ja aion siellä myös pysyä! <3
Kerran hevostyttö, aina hevostyttö. Get used to it, blogin lukijat, sillä ensi maanantaina mennään taas! ;)

Oli tottavie hassu olo kun natustin koulussa kurkkua, mutta uskon että tämä on vielä sen arvoista. Huomenna on vuorossa välipäivä, ja keskiviikkona menen kuntosalille. :-) Välipäivän ajattelin käyttää rakennekynsiin ja läksyihin, siivoiluun jne... Saas nähdä :)

Onko joku lukija joskus joutunut eroon rakkaasta harrastuksesta ja sitten tehnyt paluun?


Kaikki kuvat jotka olen julkaissut viimeaikoina, on ottanut pääpiirteittäin Arttu. Tässä yksi kuva, jonka hän otti ja muokkasi itse. Hän kaipaisi myös kommenttia valokuvistaan sekä muokkauksistaan, ovatko blogini kuvat kivempia nyt kuin silloin kun itse otin kuvia? =)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen ja kaikkiin julkaistuihin kommentteihin vastataan! :-) Muista hyvä mieli ennen kuin kirjoitat! :-)